tirsdag 25. mai 2010

Jeg valgte og øve mer på brud pågrun av jeg ville prøve ut nye tekknikker og utfordre meg selv.

Ide fra bilde fra Fusion Flowers Weddings 2009/2010



Her er brudens håndtak god og holde i å fin å se på.




brude bukett med 20 lilljer og 2 hvite orkideer. festet på stål tråd av gull.



stilken i seg selv er ikke pen å se på, derfor limte jeg og stakk ned i gullperler får og få gjentagelse fra håndtaket.



ting jeg kunne gjort annerledes og bedre, var og feste ståltrådene inn i stilken på lilljene får noen av dem hadde en kvass kant slik den kunne ødelegge brude sjolen.









Brude smykke til Mann.

her har jeg tfint ståltråd runt som et armbond. så formet jeg formen til en dråpeform, og festet ståltråd i midten slik jeg kunne feste blomster og nål.



Her barsiden av brudesmykke her ser du hvordan jeg festet blomstene. alt er festet og tvint med ståltråd.



Jeg har i Rosa gren diantuser og brude slør og hjerte blom blad som er krøld og festet.



Fedig Resultat:




Noe jeg kunne gjort annerledes:

jeg kunne valgt andre perler som hang nedover, f.eks gull perler slik at brude smykke gikk i ett med gull kanten rundt. men siden jeg innstilte meg på at perlene jeg hadde skulle være dråpe aktige ble ressultate slik.
brudesløre ble kankje litt som vinger kunne kankje plasert det gruppe vis sammen, for å få en finere helhet i produktet.
men er ikke missfornøyd :)

1 kommentar: